Sommerskolen på Grefsen skole

Søk sommerjobb hos oss!

19.12.2017

Vi søker kunnskapsrike og engasjerte lærere, assistenter, støtteassistenter og lederassistenter for Sommerskolen 2018. Vi ser spesielt etter gode støtteassistenter som kan veilede og tilrettelegge for enkeltelever med ulike behov og utfordringer.

Sommerskolen Oslo fokuserer på læring og utfoldelse gjennom faglig fordypning, fysisk aktivitet og kulturopplevelser. Vi er et gratistilbud for elever på 1.–10. trinn og videregående skole. I 2017 deltok 20 000 elever ved de 44 ulike kurstedene våre, og vi ansatte 1000 personer.

Vi har kurssteder i ulike deler av Oslo og kursene gjennomføres i ukene 26, 27, 32 og 33. De fleste ansatte får tilbud om jobb i en eller to uker.

En jobb i Sommerskolen Oslo er sosialt og lærerikt, og gir deg erfaring i arbeid med barn og unge i skolen.

Søknadsfristen er søndag 21. januar.