Lærer

Vi trenger lærere til Sommerskolen Oslo sommeren 2018.

Arbeids- og ansvarsoppgaver

• Planlegge, forberede og gjennomføre undervisning med utgangspunkt i våre kursplaner.
  • Bidra i praktiske forberedelser og tilrettelegging for gjennomføring av kurset på basen.
  • Samarbeide og koordinere undervisning og aktiviteter med assistenter, støtteassistenter og andre lærere.
  • Ivareta elevenes sikkerhet og skape et godt miljø for læring og trivsel.
  • Tilrettelegge faglig og sosialt for elever med særskilte behov i gruppa.
  • Samarbeide med foresatte.

Det kan gjøres endringer i stillingens arbeids- og ansvarsområde.

Opplæring og møter

• Det er obligatorisk å delta på planleggingsdag, basemøte og kick off, se datoer i tabellen.
  • Hvis du jobber uke 27, 32 og/eller 33 skal du delta på møte på basen i helgen før første kursdag. Det satt av tid til deltakelse på møtet i potten for “egne forberedelser”. Baseleder bestemmer dato og sender innkalling.

Lønn og arbeidstid

• Lærer lønnes på kommunale vilkår i lønnstrinn 21, som tilsvarer kr 197,41 per time.
  • Arbeidstid per kursuke er 42 timer og inkluderer tid til møter og forberedelser i løpet av uka.
  • Potten for “egne forberedelser” inkluderer forberedelser i forkant av kursstart og i kursukene, samt timer til samarbeid med assistent utover planleggingsdagen, basemøte og kick off.

Særskilt tilrettelegging

Lærere som jobber i grupper der det er elever med behov særskilt tilrettelegging, får 1,5 time per uke til foreldrekontakt og tilpasning av undervisning.